Lördag 06.06.09.

Hej och ett sent god morgon.
Gårdagen och framför allt gårkvällen var hur rolig som helst.

Jag åkte in till stan tillsammans med Josefin för att se när studenterna sprang ut. Därefter tog jag och josefin en lunch på stan, och bestämde oss för att inte dra tillbaka til skolan och i stället stanna och kolla på flaken. Vi träffade även Jennie, som också hänge runt med oss.
Det var jätte roligt att se alla glada studenter och tänka "fy fan vad roligt vi ska ha när det är vi som står där"....


: Jennie & Josefin.


: Josefin & hennes glada bror (som tagit studenten).

Senare var jag som sagt bjuden på studentmiddag hemma hos Josefin. Maten var huuuuuur god som helst och det var jätte trevligt att träffa (nästa) hela josefins släkt. Jag orkar inte berätta om all mat vi åt, men den var iaf super. Josefins pappa som är kock hade tagit med sig all mat från Innefickan där han jobbar. Så ni som går dit och äter, vet vad jag pratar om.

Senare på kvällen drog vi ut. Vi startade det hela på en fest i stan. Senare drog vi på en mindre fest och sedan var det dags för studenttalet eller vad man ska kalla det. Där var det ett liveband som spelade och hela publiken, samt studenterna var så klar pepp. Så där var vi nån timme, dansade runt och hade bokstavligt talat jävligt roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0