Måndag 15.06.09.

God morgon på er, och god dag för min del som varit uppe sen 7 i morse.

Nu är jag hemma efter första dagen på jobbet.
Jag hade samma sommarjobb förra året, nämligen fotbollsskola. Men det var inte lika roligt i år, som det var då. Förra året hade jag en grupp små tjejer som var tysta, lyssnade och ville lära sig. I år har vi ett stort gäng killar på 8 år, som gärna gör som de själva vill, slåss, sparkas och skiter i vad man säger.
Ganska stor skillnad i år alltså. Dessutom ahr det inte varit så bra väder, vilket gör att man inte blir så peppad.
Hoppas morgondagen blir bättre, jag måste nog läxa upp småkidsen.

  
: Jag i mina "fina" tränarkläder.

Nu blir det lunch, sen vila/sova en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0