Mitt förflutna.

Hej hopp.
I kväll blev det som sagt en latte på stan med Hedda. Vi fick sällskap av Josefin efter en stund dessutom.

När jag kom hem så hade jag ett litet samtal med pappa... Eller ja, ett en-timmas-långt-samtal. Konstigt att man kan ha så mycket att snacka om i bland. Vi pratade om min förflutna, den lilla fjortis-kriminella tiden som jag hade i trettonsårs åldern. Det finns mycket att prata om där kan jag säga, och framför allt nu kunna skratta åt.
Förutom det så pratade vi om mycket mer, som t.ex pappas ungdom osv.

Det var i alla fall ett roligt samtal. Men nu så är jag trött. I morgon väntar staffet och fotbollsmatch mot lärarna. Så nu gäller det att vila upp sig lite.
Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0