PAUSE!

Det blev som sagt en fika på pause med gänget. Det var mycket trevligt och gott fika. Jag tog dock endast en Frappe (islatte), den var helt klart super! Det är faktiskt mysigare att fika på kvällen har jag tänkt på. Inte alls lika mycket folk, och rus utanför.



Efter att pause stängde så tog vi en busstur. Vi åkte bara runt och kom tillslut tillbaka till stan. Inte mycket hände, men vi hade faktiskt roligt. Och det var mysigt att spendera några timmar ute med mina vänner, trots att jag inte mådde så bra.

Nu har jag packat det sista, och ska nu oacka ner datorn. I morgon ska jag upp supertidigt och gå ner till tåget som går 8.05. Sov gott på er, och om jag inte hör av mig något i stockholm så hörs vi när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0