Playsuits.

Ett av sommarens skönaste plagg måste väl ändå vara playsuits. Själv tycker jag att det är riktigt snyggt dessutom.
På textil söjden hade jag tänkt sy en egen. Jag hade till och med ritat hur den skulle se ut osv. Men tyget dröjde jätte länge, så nu hinner inte göra den. Så det blir till att köpa en helt enkelt. Efter att ha kikat runt lite har jag hittat några på asos än så länge:



Mina två favoriter av dessa är de i jeans. Den som är lite bagie är riktigt snygg, men alldeles för dyr för mig. Den i ljust jeanstyg är också riktigt snygg, och dessutom lite billigare. Tror även att det är nedsatt pris på den just nu. Kanske att jag borde slå till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0