Söndag 14.06.09.

Hej på er.
Jag har inte skrivit på hela helgen.. Eftersom jag har haft fullt upp med massa roligheter som firat min avslutning, firat Sandras födelsedag med middag och festligheter.
Det har helt enkelt varit en riktigt rolig helg och jag ska så snart som möjligt lägga upp en del bilder från dagarna.
Men först och främst ska jag packa (åker till mamma i dag) och städa lite på rummet (som ser förjävligt ut).

Sandra som vi firade i går, fyller år i dag så jag gratulerar nu henne: Grattis Sandra!

I fredags hann jag endast visa könningen. Men så här såg jag ut på min avslutning:

 
: Mittbena, platt utsläppt hår, vit klänning, svarta gladiator sandaler med nitar från London.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0