Söndag 28.06.09.

Hej på er allihopa.
I dag har humöret varit på topp, men tanke på att jag för det första har kunnat varit ute och njutit av det underbara vädret. Visst, jag är fortfarande sjuk, men jag kunde inte motstå att vara ute ett tag i alla fall.
Jag stack ner till badhusparken där jag träffade Hedda och Marcus. Vi låg och stekte i solen ett tag och drog sedan och köpte glass. Det slutade med ett piggelinpack som vi delade på alla tre. Riktigt smart faktiskt. Vi betalade endast 10kr och fick för det 5 glassar.


:Hedda och Marcus.


: våra Piggelin, gott gottigott gott!


: Marcus i vattnet, som för övrigt inte alls var lika kallt som jag trodde. Jag var så klart smart och stog över att bada med tanke på att jag fortfarande är sjuk.


Kommentarer
Postat av: emma

åh det såg mysigt ut i vattnet (:

2009-06-28 @ 22:18:51
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jag har inte gjort nånting idag faktist :D hihi

2009-06-28 @ 22:23:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0