Tisdag 02.05.09.

Hej på er.
I dag hade vi en helt värdelös skoldag, vilket jag redan hade räknat med. Nu när alla jobb är inämnade och vi itne har ett skit att göra så får vi göra helt värdelösa saker för att fördriva tid. I dag såg vi på två filmer. Visst att båda filmerna var bra, men det känns som sagt onödigt att ens vara på skolan. Men samtidigt så vill jag vara där så mycket som möjligt den sista tiden med min klass, men det kanske inte är så konstigt.

Efter skolan åkte jag in till stan i det ruggiga vädret, för att träffa Hedda och Julia. Det blev en mysig fika på pause.


: Hedda & Julia.

  
: Brownie med nötter, mjukglass och latte. Mummmmsss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0