Tisdag 30.06.09.

Hej på er allihopa.
I dag badade jag för första gången (för i år) i storsjön. Blev ganska sent i år, men det kan jag ju skylla på förkylningen.
Efter middagen så jobbade vi knappt två timmar. Och sedan åkte vi in till stan för att kolla invigningen av storsjöcupen (en fotbollscup här i östersund). Mycket mer än det har jag inte gjort i dag, och jag ska faktiskt gå och lägga mig tidigt för en gångs skull, för att orka upp i morgon då jag börjar klockan 8. Jag och tjejerna täntke åka dit lite tidigare för att äta frukost innan vi börjar, så det blir tidig uppgång.

Innan jag går och lägger mig tänkte jag varna er för en medecin jag har provat. Det är piller mot hosta. De funkar visserligen mot hostan, vilket såklart är posetivt. Men den ger många biverkningar, iaf på mig. För det första kan man bli trött och dåsig, vilket kanske inte är så farligt. Men när jag har tagit dom så har jag fått en hemsk huvudverk, jätteont i magen och känt mig illamående. Så dessa är inget jag rekomenderar:


: Inge mer Noskapin för min del, då hostar jag hellre mycket mer!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0