Torsdag 04.05.09.

Hej på er.
Som jag berättade i går har jag varit på utbildning inför sommarjobbet i dag. Det ganska drygt eftersom det höll p ånästan hela dagen, och jag hade även hört det mesta sen förra året.

Jag kom nyss på att jag faktiskt itne har berättat vad det är för jobb, vilket var lite klantigt gjort av mig. Men jag ska i alla fall ha fotbollsskola. Lära ut fotboll och leka. Jag hade som sagt samma jobb förra året. Och det var värkligen lättförtjänta pengar. Visst! det är inte så bra lön, men jag gör nästan hellre något roligt och tjänar dåligt, än något tråkigt men tjäna bra. Dessutom jobbar vi bara 2 timmar om dagen i 9 dagar (inga helger och inte midsommar) + att vi ska jobba under storsjöcupen. Vilket också är roligt, då man får träffa massa folk från olika länder runt om i världen.

Nu är jag ganska trött och ska nog ta mig en power nap.




: vad ovant det känns att se den nya designen. har ännu inte bestämt mig för om jag ska ha den, den gamla eller kanske något helt annat? kom gärna med fleeer tips!

Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha jag har samma jobb! fotbollsskolan :)

har aldrig jobbat med det innan men hur tycker du det var?

2009-06-04 @ 16:16:48
URL: http://eemmagunnholt.blogg.se/
Postat av: josefinnilsson

den nya är cool!

2009-06-04 @ 16:25:41
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: emma

sv; haha ja!

vad härligt att höra, då slipper jag oroa mig.

vart är det du bor? :)

2009-06-04 @ 21:05:55
URL: http://eemmagunnholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0