Torsdag 18.06.09.

Hej på er.
I dag var ungarna riktigt jobbiga. De blir allt jobbigare och jobbigare som det verkar. Vi vet itne riktigt vad vi ska ta oss till. Vi hade till och med fått klagomål från någon förälder att vi använde för lite boll i övningarna. Men hur lätt är det när det enda ungarna gör är att sparka bort varandas bollar och skiter i bland helt och hållet i övningarna.
Usch vad detta gjorde mig på dåligt humör.

Efter jobbet åkte jag, Anna och Julia hem till mig på en fika och prat. De stannade en stund och vi satt bara vid tvn och degade.
Sen dess har jag packat. I morgon far jag ner till Stockholm för att fira midsommar och gå på min fasters bröllop. Det ska bli väldigt roligt. Jag ser dock inte fram emot tågresan dit, med tanke på att jag är så sjuk. Men det ska som sagt bli kul.

I kväll ska jag och några vänner förhoppningsvis ta en fika på pause, vilket ska bli väligt mysigt. Så vill jag mysa lite med dom innan jag åker.

Vet att bloggen har varit lite tråkig på sistonde, men jag är bara sjuk och trött. Efter helgen blir det förhoppningsvis ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0