Vinst.

Hej på er. Haft en bra dag?

Som jag (tror) jag skrev i går så har vi haft en stafett i dag. En gammal tradition vi har på våran skola. I år ställde även några utav föräldrarna i min klass upp. Det var faktiskt ganska kul att möta dom, en ganska lätt match men roligt än då.
Man tävlar klassvis, och våran klass har vunnit flera år i rad (mot andra i samma ålder/klass). Självklart tog vi hem vinsten denna gång, som även var den sista för våran del!

 

: vi fick fina medaljer!


Nu ska jag in till stan och hem till mamma för att hämta saker inför morgondagen.



Kommentarer
Postat av: Johanna

nej vi slapp brännbollen för vi hade några lekar innan så vi hann bli laagomt blöta endå ;)

2009-06-09 @ 18:32:25
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0