Åre i morgon.

Nu har jag duschat och ska för er berätta om min morgon dag.

I morgon har vi friluftsdag med skolan, en hel dag i Åre. Så tur som jag har så blir jag sjuk just innan jag äntligen ska få åka skidor. När jag berättade för Josefin att jag inte kunde vara med och åka skidor så bestämde vi tilsammans at åka dit i alla fall utan skidor båda två. Så i morgon blir det en hel dag i åre. Delvis i backen och sola, äta en god lunch någonstans, förhoppningsvis träffa Jennie (en kompis som går skola i åre) och (om vi hinner) ta en fika på grädda, där min pappa har utställning :)
Så nu är det bara att hoppas på bra väder, så kommer vi nog få en fin-fin dag där uppe.


(google-bild)


Nu ska jag sova.
God natt på er.
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Härlig blogg du har

- Haft en bra helg?

2009-03-30 @ 00:01:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0