Cannabis.

Jag satt mig som sagt framför tv'n och började kolla. Först såg jag på grey's, grät en skvätt osv. Men sen när det var slut så hamnade jag bara på tv 3, där det precis började ett program "Trebarnsmamma och hög på cannabis", ett brittiskt reality-program. Det handlar om en mamma som vill ta reda på allt om cannabis m.m, så hon ska då röka på i en månads tid för att ta reda på vad det gör för effekt osv. Självklart reste hon till Amsterdam, eftersom att det där är lagligt.
Jag visste sen tidigare att det är lagligt där, men inte hade jag en aning om alla caféer där man kan beställe en kaffe men också cannabis, i hundratals sorter. Helt sjukt.
Jag fastnade direkt för programmet eftersom det verkade lite intressant. Och nu är pausen slut så jag ska fortsätta kolla. Ni som ser på tv borde verkligen he på 3an nu.
Varsegod för det lilla tv-tipset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0