Dagens outfit.

Här har ni dagens outfit, som i dag kom lite senare en räknat. Men bättre sent än aldrig? - så klart.



Röd/vit randig tröja, H&M (lånad). Mörkblå jeans, cheap monday. Svarta tygskor, Primark London. Klocka, gammal.

Tröjan, som egentligen är några storlekar för stor, har jag rullat armarna på. Faktiskt riktigt snyggt. Tack anna för lånet! :)



Nu har jag tvättat bort sminket (det lilla som var kvar efter dagen) och lagt fram kläder för morgondagen. Det förvånar mig att klockan endast är drygt halv 12, vilket egentligen är för sent det med, men bra mycket tidigare än vad de senaste kvällarna här blivit. Jag får bättre mig på den delen.
Nu är det äntligen sovdags, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0