Fredag, 6 mars.

God morgon på er allihopa.
Jag har inte skrivit förr än nu, eftersom att jag haft fullt upp med att packa skidsakerna. Nu är jag nästan klar med packningen i alla fall, så nu kan jag koppla av en stund.
Nu när jag skulle skriva rubriken "fredag, 6 mars", så var jag tvungen att tänka efter vad det var för veckodag. Eftersom att jag har haft lov, och varit borta i London så hade jag helt glömt bort vad det var för någon dag. Denna vecka har gått så grymt fort, och nu är det redan helg. - Själv så åker jag ju bort över helgen. Men vad har ni för planer?



Snart packat färdigt och snart drar jag i väg.
Ha en riktigt bra helg nu allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0