Hårsnoddar.

N har jag varit och dansat och tog även en sväng på stan efteråt tilsammans med Anna & Sandra.
Sandra har tidigare tipsat mig om ett par hårsnoddar (konstigt nog). Hon har berättat om en speciell sort, som hon har letat efter länge. Och i går hade hon hittat dom, så nu var jag och köpte ett par. Så upp till bevis!



Det är dom flätade som är bra enligt henne, tyvär fanns det bara två stycken flätade av alla, men om dom är bra, så är det ju värt. 19.50:- på H&M.



Anna har följt med hem till mig för att låna lite kläder, och just sitter hon faktiskt och viker alla kläder i min garderob. Vilken underbar kompis va? Min garderob som var så hemsk. Tack till anna. :)

Vad har ni haft för er denna fina lördag?



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har varit i Malmö ^^ men vi har skit väder "/

2009-03-21 @ 17:26:21
URL: http://johannaeldh.blogg.se/
Postat av: anna

lungt brydn :D<3

2009-03-21 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0