Kakmonster.

Hej allesammans.
Skoldagen är slut och jag fick nyss skjuts av pappa hem. Jag hann nöstan klart med klänningen på textilslöjden, och jag hade väl kunnat suttit kvar och gjort klart det sista, men jag visste att då hade det bara blivit slavigt, så jag får göra lart den nästa gång.
Nu sitter jag och fikar och ska snart iväg på utvecklingssamtalet. Fick för mig att jag skulle fota lite med webbkameran, vilket jag nästan aldrig gör i vanliga fall. Men här är i alla fall tre bilder:



Rostad macka med salami, bravo-juice & maryland cookies.



Jag dricker favorit-bravo.



Jag älskar Marylands kaker, men jag måste söga att jag pngrar lite att jag tog fram dom. Jag öppnade ett nytt paket, och bara för att jag nu sitter med dom framför mig så har jag lyckats äta upp mer än hälften. Jag kan verkligen kalla mig själv för ett kakmonster.



Efter samtalet drar jag direkt in på dansen, där jag blir i kanske 2 timmar.
Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0