London, dag 1.

Resan började 9.00 på måndag morgon. Jag hade sovit hos Josefin i valla, så vi hade nära till Ica-affären, där vi skulle ses. Därifrån åkte vi med bil mot västerås.
Bilresan var inte ett gudd jobbig, och vi hade kul hela tiden. Vi stannade självklart och åt, men vi stannade också i ett köpcenter en bit utanför stockholm, bara för att fördriva tid. Där köpte jag och Josefin ett par skor på sko punkten (kommer mer om dom sen).
När vi kom fram till flygplatsen fick vi först vänta ett tag, sedan fick vi reda på att planet var försenat med 1-2 timmar. Och vi var tvungen att vänta med att lyfta tills snövädret hade lugnat ner sig lite.
Vi kom fram till London ganska sent, och vi fick gå en bra bit till hotellet, eftersom att vi hade missat sista tunnelbanan. Men till slut kom vi fram till hotellet, och jag blev faktiskt förvånad över att det var ganska fint. Det var väl inget lyx-hotell direkt men jag hade väntat mig sämre än vad det var.

Bilder från dag 1:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0