London, dag 3.

Sista dagen i London...
Det kändes skitträkigt att behöva åka hem, vi som hade så roligt. Och det var även hur fint vädet som helst, inte för varmt, inte för kallt, och inget regn.
VI tog taxin in till stan, för att slippa allt krångel med tunnelbanan osv. Det var faktiskt kul att åka taxi. Taxibilarna var dels mycket större men också lite roligare på något vis.
Det blev mer shopping och mat på subway faktiskt, där det var mycket billigare än här hemma.
Vid 1tiden tog vi en taxi tillbaka till hotellet, där vi hämtade väskorna och drog sedan till flygplatsen. Men gissa om inte flyget var försenat den här gången också? Det var skitsegt att vänta, men själva resan gick ganska snabbt.

Bilder från dag 3:


Jag är mer än nöjd över resan, och jag och Josefin har bestämt att vi ska tillbaka så fort som möjligt.
Nu ska jag lägga upp vad jag shoppat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0