Lösenordet.

Vill börja med att säga: förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. Men jag har återigen haft lite datorproblem.
Det var nämligen så att nu när jag kom tillbaka till pappa (efter att ha bott hos mamma i två veckor), så har pappa hunnit byta bredband, tv-box på mitt rum och telefoni. Och då när jag skulle koppla upp min dator så visade de nya bredbandet att det krävde lösenord. Men pappa minns inte att han skrivit in något lösenord, men vi provade ändå ett antal olika. Så eftersom jag inte kommit in så har jag inte kunnat skriva någonting. Men nu när jag kom hem så hade pappa kommit på lösenordet. Så nu är jag tillbaka till skrivandet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0