Mellanmål.

Nu så... Nu är jag hemma efter en timmas dans.

I dag hade jag först en vanlig skolan dag till strax efter tre. Efter skolan fick jag hämtning hem av pappa. Väl hemma gjorde jag mig ett super gott "mellanmål", som bestod utav: rostad macka med jornötssmör. Det är tydligen inte så många som äter det, men jag ääälskar det. Morotsstavar med tortilla-dipp, ett supergott och även nyttigt snax, Bravo juice och slutligen Marabo choklad, som pappa köpte åt mig när han var och handlade.

Här är mitt goda fika: 



Nu blir det middag och senare dans. Jag kanske slänger in ett inlägg innan dess.


Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg! :)

ja det är den, använd kanske 2 ggr. adda msn så kan vi diskutera mera. sajja[email protected]

2009-03-16 @ 21:20:27
URL: http://saralisa.blogg.se/
Postat av: josefin

I LOVE JORDNÖTS,MÅSTE KOMMA OCH ÄTA DEN HOS DIG!:D <3

2009-03-16 @ 22:55:56
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0