Min lördagkväll:

Jag jag tog bussen tillsammans med Josefin till valla. Där blev vi upphämtade av Josefins kille som skjutsade oss till Jesper, en kille i min klass. Där kikade vi på Robinsson tillsammans med några andra bland annat från min klass.

Därefter tog jag bussen till Karibu, där jag träffade Hedda & Marcus. Senare kom även Anna dit. Och där fikade vi, spelade kort och pratade. När det stängde drog vi ut, stannade en stund och började sjunga. Vi gjorde om låten "You spin my head right round, right round", så gjorde vi om den låten och i stället för "head", så bytte vi ut det mot andra kroppsdelar. Tillslut hade vi nog fått med alla kroppsdelar, och undertiden kom fulla, glade människor och lyssnade, och även sjöng med. - Vad kul man kan ha av att bara sjunga.



Som sagt, kortspel blir det altid.



Denna bild ser kanske lite konstig ut, men den där gråa saken framför kopparna är ett ljus, så ni vet.
För min del blev det kladdkaka med grädda och varm choklad, mums.

Klockan 00.40 tog jag och Anna nattbussen hem till Josefin i valla. Där hon + mina klasskompisar var. Men dom stannade inte så länge, jag och Anna sov däremot över. Vi hade jätte mysigt.



Tjejerna myser framför brasan.



Josefins katt Sixten, den mysigaste katten som finns. Han sov med oss hela natten.


Tack för en bra lördagkväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0