Packat & klart.

Nu är packningen färdig. Skönt att ha det gjort.
Som ni ser är det ganska fullt, och jag som ska shoppa jätte mycket (för hoppningsvis) lär ju knappt få igen den. Men då är det bara att ha på sig så mycket som möjligt, så får det bli!
Vi åker (som jag sagt tidigare) bara med handbagage, vilket betyder att man inte får ha mer än 10 kilo med sig. Vi reste så förra gången också, och det är faktiskt rätt smidigt, att slippa checka in osv. Men då var jag 5 gram i från övervikt, och då hade jag massa kläder på mig, plus några saker i Fridas väska. Hur som helst, det går nog bra. Det ska i alla fall bli sjukt kul.



I kväll blir det bland annat "spa-kväll" hos Josefin. Med bastu, inpackning osv. Då blir vi nog snygga och fräsha till resan. Om jag inte skriver något mer i kväll, så får ni ha det så bra. Jag ska försöka ta mig in på ett internetkafé när vi är framme. Hej då bloggen, hej då vänner & hej då Serige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0