Promenad.

Jag kom precis hem efter  en "1 och en halv" timmas promenad med Morris. Och om jag säger så här, det händer inte ofta. Jag hinner (orkar) oftast inte med mer än högst en kvarts promenad med lillgubben. Men nu så kände jag verkligen för en rejäl promenad. Det var verkligen jätte skönt, och den friska luften var välbehövande, det var är ju dessutom världens härligaste väder ute. Jag som bara hade min dunjacka med mig, svettades nästan igäl, och fick gå med den öppen. Lite synd bara att vi har så mycket snö här uppe som ska smältas, ni kan ju tänka er hur slaskigt det är nu när det är plusgrader ute.
Nu har pappa dessutom skottat bort lite av meters-högarna som täckte hela våran altan. Så nu ska jag nog sätta mig där med ett glas kall coca cola. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0