Söndag, 8 mars. Internationella kvinnodagen.

Hej allihopa.
Hoppas ni har haft en bra dag, och framför allt ni tjejer/kvinnor, eftersom att det i dag är "Internationella kvinnodagen". Ska ni fira det på något sätt? Eller kanske bara vila och låta killarna/männen göra allt i dag?

Nu är jag hemma från Klövsjö. Det har varit en rolig och lugn helg. Det har varit skönt att slippa en helg hemma i östersund. Det blev en dag skidåkning, bastning, varm choklad, kortspel, film m.m, helt perfekt.
Jag har självklart tagit lite kort på stugan osv, som jag ska lägga upp hade jag tänkt, men först och framst måste jag få i mig lite mat.

I dag ska jag ägna hela min dag åt plugg, -USCH-. Jag är riktigt skolless nu, och jag har mycket att göra. JAg ska också till pappa i kväll, så jag måste packa i hop mina kläder och så.
Ha en bra dag (kvinnor)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0