Fika med födelsedagsbarnet.

Efter skolan drog jag inte till stan för att träffa Julia, som fyller år. Hon skulle byta ett par grejer, så vi kikade runt lite. På JC hittade jag en jacka som jag funderar på att köpa, som låg på rea. Det var en lite längre, marinblå tygjacka med foder för hundralappen, jag ska tänka på saken till i morgon.
Sedan kom Josefin och då drog vi oss mot... kan ni gissa? - Tehuset!
Där bjöd jag Julia på fika, vilket blev grillad panini och kladdkaka, vilket vi delade på. Det var mums!



På första bilden har vi Julia och på sista bilden Josefin. Rubiks kuben tillhör Julia, den lilla nörden :)

Kommentarer
Postat av: josefin hamrin

det var mysigt honey boney!

www.josefinhamrin.blogg.se

2009-03-12 @ 21:38:31
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0