Packat & klart.

Så ja, Nu har jag packat i hop lite grejer för att åka till mamma. Det tog ganska lång tid, som ni ser så har jag med mig ganska mycket grejer när jag åker. Det är nog den ända nackdelen med att mina föräldrar inte bor tillsammans, att jag måste släpa med flera ton av kläder, smink, krämer, skor m.m.



Tur att jag slipper bära det tyngsta iaf, det är pappas jobb.



Mitt sminkbord innan och efter jag har packat. Alltså när man packar ner alla dessa produkter så ser man hur mycket man behöver. Det jag borde göra är att köpa dubbelt av alla saker. Eller de mesta i alla fall.


Nu åker jag. Jag skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: klara

tack :D



guu va fina kläder du har!

2009-03-22 @ 18:00:29
URL: http://levmedtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0