What is love, baby don't hur me.

Nu är jag hemma efter en och en halv timmas dans, och efter det en latte på subway med anna, hedda och marcus som var där innan jag tog bussen hem.
Det var faktiskt jätte roligt på dansen. Vi fick lära oss avslutningsnummret som hon som jag dansade för nu ska ha (det där lät lite konstigt men), och vi ska dansa till låten "what is love, baby don't hurt me". Och det bästa är att vi gör den här björn gustavsson-grejen med armarna ni vet, så snyggt! Vem gillar inte den?



För er som vill se mig plus många, många fler dansa. Så har Wendlas vårshow den:
19,20,21,22 och 23 april på storsjöteatern i Östersund. Biljetterna kostar 120:- (tror jag)
Be there.



Nu blir det fika med pappsen.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej : ) Inte fått någon adress alls? : )

2009-03-19 @ 22:53:07
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0