Det sämsta jag sett.

I kväll bestämde jag mig för en hemmakväll. Det var faktiskt riktigt länge sedan jag stannade hemma en kväll. Det var väl tänkt att jag skulle plugga lite, men jag har inte fått något gjort.
Satt nyss framför tv'n med pappa och försökte kolla på melodifestivalen, men jag måste nog säga "det var det sämsta jag sett", helt seriöst så var det jobbigt att kolla. Alla bidrag (som jag orkade kolla på) var dåliga, jag fick kämpa för att inte somna typ.
Någon som instämmer eller har jag helt fel? Tyck till!

Detta gjorde mig trött, så jag går nog och lägger mig nu.
God natt  allihopa.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: i badhusparken ;)

2009-05-13 @ 11:59:57
URL: http://emmajennymadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0