Duktiga jag.

Jag vet att min blogg är riktigt tråkig för tillfället, men som jag sa i går så måste skolan gå före allt just nu.

I dag har jag i alla fall pluggat som tusan. Här är grejerna jag ska ha gjort (de som är överstrykna har jag gjort):

Uppsats om genteknik, för- och nackdelar.
Plugga till omprov i fysik + genetik.

Engelska uppgift, "a story".
Engelska intervju.
Träna in en låt som jag ska sjunga inför musikläraren.
Skriva om en "kompismiddag" (på HK'n)
Svara på 9 frågor om miljö.
Plugga inför prov i religion.


NI ser ju själv hur duktig jag varit i dag. Men som ni säkert också ser, så har jag inte tränat på en låt som jag ska sjunga. Jag har inte ens kommit på vad jag ska sjunga. Jag får lösa det på något sätt. Jag är i alla fall riktigt stolt som har suttin inne en hel dag och bara pluggat, och dessutom fått något gjort.

Nu ska jag packa lite inför klassresan till Göteborg i morgon.
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0