Fredag 08.05.09.

Hej på er.
Just nu är jag hemma från en dag delvis i Åre samt Järpen. Jag ska berätta vad jag gjorde där och passa på att svara på en läsar fråga:

ella om God natt.:
hej jag har en fråga, vad har du sökt för gymnasium/linje? gillar din blogg också & du är jättesöt! :)

Svar: Hej Ella. Jag tänkte faktiskt berätta lite om mina gymnasieval, så det var roligt att du undrade.
Jag har velat runt hur länge som helst utan att veta vad jag riktigt vill. I början av terminen var jag nästan hundra procent säker på att jag ville gå frisör. Men ju mer jag började läsa och höra runt så fastade jag för andra program också. Nu har jag gjort mitt val, men vet ännu inte vilken linje som jag ska välja. Men jag har i alla fall sökt: Hotell och resturang i Åre/järpen, Frisör på John Bauer, Mode Design på Pc. Min syolärare ska även lägga till samhälle ekonimi MER och samhälle it. Varflr hon ska jag det är för att jag har tvivlat så länge, så det känns skönt att ha en nödlösning.


Tack så mycket för den söta kommentaren, kul att du läser min blogg och jag hoppas du fick ett bra svar på din fråga :)




Det var i alla fall roligt i Åre och i Järpen, och det var kul att se hur eleverna bor. Jag är helt klart fortfarande intresserad av linjen. Men jag är mycket väl medveten om alla risker som måste tas om jag nu väljer att gå där.
Jag vet själv om att det kommer bli mycket festande (för mycket festande) och jag pratade till och med om det med min pappa. Jag vet inte om det är värt att gå där, men jag vill som sagt fortfarnade det.
Jag ska försöka tänka vidare på saken.

Någon som har tips, hjälp mig gärna och kom med råd.


Kommentarer
Postat av: En som vet

Du har 100% rätt i att de kommer bli för MYCKET festande på hr i jpn. om jag var du skulle jag gå någon annanstans, de flesta väljer bara att gå i jpn för det är en "status" linje. Men du kommer förmodligen ångra dig när du tar studenten om 3 år...de e iaf vad jag tycker om saken.

2009-05-09 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0