Fredag 29.05.09.

Hej på er, sovit gott?
Det har i alla fall jag gjort, utan att jag försov mig! Gissa om jag är glad? Jag har försovit mig hela veckan, förutom i dag. Jag är så duktig.

Snart ska jag dra i väg till skolan, och i dag ska jag göra i ett prov i religion, vi får hoppas på att det går bra.
Efter skolan ska jag nog in på stan en sväng, träffa vänner och köpa någon behövande grej inför resan. Därefter ska jag hem och packa klart. Tåget går 20.50 i kväll. Fan vad jag längtar!

 
 

: så här ser jag ut i dag. Mittbena med två flätor i luggen.
Ha en fin dag allihopa.


Kommentarer
Postat av: Johanna

aah fan du måste börja ha mittbena, sjukt fint!

2009-05-29 @ 17:33:45
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0