Lördag 23.05.09.

God morgon på er.
Är nyvaken och otroligt trött! Jag kom hem efter 3 någon gång i natt, och fick som till 10 i morse. Lyckat!
Jag hade i alla fall grymt roligt i går.
Var först hos en kompis, kompis lägenhet. Där vi rökte vattenpipa, spelade biljard och dunkade musik. Därefter drog vi ner på stan och in på en fest. Där hade jag skit roligt, och jag träffade gammalt folk, som t.ex en kille som var lärare åt mig när jag gick i 5an, konstigt nog så kände han igen både mig och Josefin.
Nån timme drog vi ner på stan, träffade folk osv....
Hur som helst hade jag grymt kul i alla fall!


Varför jag klev upp 10 i morse är för att jag & Julia i dag ska fortsätta med våran reklamutdelning. Efter som det gick så bra i går, så tänkte vi att det är värt en dag till för en extra slant!

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0