Måndag 25.05.09.

Hej på er. Gissa vad jag gjorde i morse? - Försov mig... Kändes bra på en måndagmorgon.

I dag på skolan hade vi en så kallad "avstämningsdag" då man helt och hållet får välja vad man ska jobba med, dvs jobba med det som man behöver lite extra tid till. Jag gjorde bland annat del två av Nationella provet i NO. Jag tror nu att jag har gjort alla nationella proven nu, det känns riktigt skönt!

Efter skolan drog jag med mig Josefin hem till mig, så bjöd jag på lite fika. Sen drog vi, tillsammans med flera till Lilläng för att kolla på t.ex skopunkten.
Det var ganska osmart gjort av mig, efter som jag har köpstopp. Och jag vet ju vad det innebär med att gå på skopunkten. För det första hittade jag tygskorna som jag vill ha, nu i MIN storlek. Och för det andra blev jag kär i ett par skitsnygga skor som jag inte kan glömma. Jag kan inte bestämma mig om det är värt att lägga pengar på något av paren, eller om jag ska vänta till jag varit i göteborg, eller i stället använda pengarna där. HJÄLP! detta är fan svårt!


Är dom inte snygga så säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0