Marilyn.

Hej på er.
Äntligen hemma efter en lång dag.

På skolan hade vi som sagt NP i Biologi, vilket var svårt svårt svårt. Jag svarade på det mesta och gjorde mitt bästa (fick till ett rimm där också).
Efter skolan åkte jag in på stan en sväng för att träffa några vänner. Där blev det lite mat, prat och kolla i affärer.
Inte så spännande dag kanske, men det är allt som hänt i dag.

Fick en fråga om en utav mina tavlor, så jag tänkte att jag lika gärna kan visa båda:



Den första tavlan har en konstnär som heter Kåre gjort, som också råkar vara en familjevän till oss.  Den andra är på (som ni kanske ser) Marilyn Monroe som jag älskar (om ni inte visste det). Visst passar dom bra på min rosa vägg?

Kul att få sånna frågor föresten :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina, tack för svaret:)

2009-05-13 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0