Mys!

Hej igen.
Känner själv att min blogg inte har varit så rolig att läsa i dag. Men vad gör man om man inte har något roligt att skriva om?

I kväll hade jag verkligen ingenting att göra. Men så runt niotiden kände jag att jag var tvungen att komma ut ett litet tag i alla fall, så jag tog bussen till min vän Frida. Hann träffa henne i drygt en halvtimma kanske, sedan åkte jag hem igen.
När jag kom hem blev det mys med chips framför Project Runway med mamma.

Älskar att mysa i mina rosa plych-byxor från H&Ms barnavdelning:



Nu måste jag plugga in några engelska-glosor som vi har tills i morgon. Dom hade jag alldeles glömt bort, trots alla påminnelser.  

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0