Nöjd och en lättnad.

Hej på er.
Jag känner mig inte längre stessad och har inte längre någon ånget och panik. Nu känner jag mig nöjd och lättad. För nu är alla arbeten inlämnad och i dag sjöng jag även för musikläraren. Som jag sa så hade jag inte bestämt någon låt, men jag tog en ur en av hans sångböcker, det blev yesterday med beatles. Jag måste säga att det var bland de jobbigaste sakerna jag gjort, jag har nog aldrig varit mer nervös faktiskt. Jag skakade i rösten, svettades och så vidare. Men trots det så fick jag ändå ett VG, så jag är nöjd ändå. Men samtidigt så känns det som att jag hade kunnat fått bättre om jag hade varit mindre nervös, och hunnit träna in en annan låt.
Men som sagt; jag är verkligen hur stolt som helst över att jag lyckades få in alla arbeten och dessutom vågade sjunga.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefin borde lägga ner sin blogg

2009-05-31 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0