Onsdag 13.05.09.

Hej på er.
Jag hade lite brottom i morse, så jag hade inte tid för att skriva någonting, vilket jag egentligen inte har nu heller.

I dag har jag spelat fotboll i skol-DM. Vi spelade 3 matcher, en oavgjord, en förlust och en vinst. Jag är ganska nöjd, och vi hade kul. För utom spelandet så sålde vi hamburgare. Josefin tog betalt och jag stekte köttet. Fick ganska många klagomål, men själv tycker jag att vi var duktiga :)

Nu har jag precis duschat och ska i snart i väg till en kille i min parralellklass, där jag tillsammans med några klasskompisar ska grilla och äta middag. Därefter har vi möte med friluftsgruppen, gruppen som jag ska utomlands med 2 veckor i sommar. Så jag kommer vara ganska upptagen i kväll, men ska försöka uppdatera när jag är hemma igen.
Ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0