Smidig tjej!

Jag gömde berätta om att jag tappade ena mitt favoritörhänge i lördags. - Vita, stora pärlörhängen som jag bar nästan varje dag. Självklart så letade jag på (nästan) hela stranden efter örhänget, men det var inte lätt att se någonting eftersom det var mörkt, mycket folk osv.
Nog med att jag känner mig naken utan mina älsklingsörhängen, så var jag i dag tvungen att ha ett par gamla, lite midre pärlörhängen. Ni tror inte att det ena nyss gick sönder när jag skulle ta av mig dom?
Jag känner mig så osmidig just nu. Jag måste nog ta och köpa ett par någon dag framöver, kanske borde köpa ett helt lager?


: Mina trasiga, gamla pärlörhängen.

Med det säger jag gog natt.


Kommentarer
Postat av: stina

Tycker du min hedar är en vinnare!?.

gå in och rösta på www.jessicaajansson.blogg.se



Jag är nr 2.



Tack på förhand. Kram Stina

2009-05-20 @ 18:44:41
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0