Söndag 17.05.09.

God morgon allesammans.
Det känns konstigt nog skönt att det är söndag. I vanliga fall gillar jag inte söndagar, men efter denna helg är jag helt slut och verkligen nöjd. Det har verkligen varit den bästa helgen på länge länge.

Gårkvällen blev också väldigt lyckad som ni säkert förstod.
Det var bra väder hela kvällen, humöret var på topp och jag dansade tills jag skulle hem. Det kom också hur mycket folk som helst, runt 150-200 pers om jag förstod det rätt.

I morse när jag vaknade såg jag en massa barr, löv och skräp på golvet. Som antagligen släpats med under mina kläder. Men som sagt, kvällen blev super så det var det värt.

Nu ska jag ut och träffa Hedda i det underbara vädret. Förutom det så har jag ganska mycket att göra i dag. Jag ska lämna ut lappar i flera kvarter tillsammans med Josefin och Micke. Sedan ska jag packa grejer för att åka till mamma, och så har jag nog en hel del plugg som borde göras...

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0