Städa?

Hej på er.
Efter middagen drog jag ut och träffade Hedda. Vi tog bussen till stan där vi träffade Anna och Marcus. Det blev en strips på kebab baren (dålig vana), sedan fick jag skjuts med Anna hem.
Nu funderar jag på att göra lite kvällfika och sätta mig framför en film. Men det jag borde göra är att plugga. Något som jag också borde ha gjort i dag är att städa summet. Det behövs verkligen, eller vad säger ni?


: Mitt mycket ostädade rum, som knappt har någon fri golvyta. Borde jag städa?



Kommentarer
Postat av: Liisa

Hej!

Just nu kan du anmäla dig till veckans blogg hos mig.

Skulle vara kul om du ville vara med, du hittar inlägget här:

http://theliisa.blogg.se/2009/may/anmal-dig-till-veckans-blogg.html

Puss & Kram <3

2009-05-10 @ 23:23:38
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vad är det för någonting på tavlan längst till höger?:) Den verkade fin

2009-05-12 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0