Tisdag 26.05.09.

Min dag startade med att jag försov mig... IGEN! I dag kom jag även sent till skolan, men jag gjorde mig i ordning supersnabbt och kom endast max en halvtimma sent. Faktiskt ganska bra gjort med tanke på att jag tog en buss från stan också.

För övrigt har min dag varit jätte bra, trots det regniga vädret.
På skolan ringde jag pappa och frågade om han ville pröjsa lite på tygskorna. Konstigt nog så sa han att han kunde köpa de åt mig. Så så fort jag slutade så åkte vi till skopunkten. Där i från fick jag med mig två par nya skor, tyvär inte klackarna som jag ville ha (pappa tyckte inte att de var så snygga, som jag tycker) men ett par fina gladiator-sandaler:



Nu är jag jätteGLAD som har fått två par nya skor i dag. Jag tror jag satsar på att hitta klackarna, eller ett par liknande i Göteborg.
Tänk att skor kan göra en så lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0