Världens största...

Hej på er. Har ni haft en bra dag?

- Själv så var det en ganska seg skoldag, men jag lyckades ha ganska roligt ändå. Går man på en skola med sköna människor, så brukar det gå rätt bra i alla fall.
Efter idrotten så var det endast jag & Josefin som stannade kvar och duschade. Vi tog en ganska lång dusch, vi sjöng låtar, pratatade osv... Så när jag hade duschat klart skulle jag böja mig ner och ta upp mina saker från golvet, SÅ SER JAG VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL I HÖRNET! jag skrek riktigt högt, länga och tjejigt. Så josefin fick hämta Micke (hennes kille) så dödade han den med min shampoflaska. Huvva, tveksamt om jag vågar duscha där igen.

Efter skolan hämtade pappa upp mig. Vi stannade och köpte lite fika på hemvägen. Så nu har vi pracis fikade nybakta winerbröd (stavningen) och latte. Pappa gör världens godaste latte på riktig espresso och varm mjölk: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0